#601

Bernie Sanders: We need well-trained, well-educated, and well-paid professionals in police departments




#602
Mr. Pynchon, your lot is crying!

#603


Soft on military cuts!
#604

liceo posted:

Mr. Pynchon, your lot is crying!


#605
someone should trick Biden into joining a game show where they read him mystery quotes and then he has to guess if they were said by Obama or Hitler.
#606
The twist is they're all said by him
#607

liceo posted:

Mr. Pynchon, your lot is crying!


This is terrible and will cause real suffering for millions, but, I like to optimistically view it as a good thing because you know they're gonna piss off some junk mail people who will melt down on social media in a grand fashion

#608
https://www.msn.com/en-us/news/politics/biden-uses-quote-notably-uttered-by-mao-zedong-during-big-money-fundraiser-reports/ar-BB16IrOK
#609
lol
#610

Acdtrux posted:

https://www.msn.com/en-us/news/politics/biden-uses-quote-notably-uttered-by-mao-zedong-during-big-money-fundraiser-reports/ar-BB16IrOK



he used up all his political capital for this one quote, it's gone now, sorry everyone

#611

Synergy posted:

Acdtrux posted:

https://www.msn.com/en-us/news/politics/biden-uses-quote-notably-uttered-by-mao-zedong-during-big-money-fundraiser-reports/ar-BB16IrOK

he used up all his political capital for this one quote, it's gone now, sorry everyone



damn. maybe in another handful of decades we will hear some "all reactionaries are paper tigers. join with me do defeat donald trump"

#612
A presidential campaign is not a dinner party, or writing an essay, or painting a picture, or doing embroidery; it cannot be so refined, so leisurely and gentle, so temperate, kind, courteous, restrained and magnanimous. A campaign is an insurrection, an act of violence by which one party overthrows another. Text JOE to 30330.
#613
non-reformist reformist reforms
#614
back in 2016 i was absolutely convinced Trump wasn't going to win, so being the genius i am, i'm going to make the same prediction again

which brave soul will take the opposite?
#615
never bet against the majority of amerikans embracing fascism
#616
neither main party candidate has pledged to drink themself to death, pox on both they houses
#617
trump is not the absolute lock he was pre-covid but im still willing to bet he'll win
#618
i think any strategy at all the dems chose against trump was guaranteed to work, and the strategy they chose was to deliberately lose, so, well. that's gonna work too.
#619

ζ‹›η‘€ posted:

neither main party candidate has pledged to drink themself to death, pox on both they houses



donald trump is a teetotaler...disavow!

#620
what the fuck is wrong w that guy
#621
#622
Settlers4Biden
#623
https://revcom.us/a/659/bob-avakian_statement-on-the-immediate-critical-situation-en.html

"Don't worry, we're keeping the signs. BEB now stands for 'Biden, Elect Biden'"
#624
lmao
#625
avakian is gonna get the VP spot for his endorsement
#626

ilmdge posted:

imagine he loses and all that people remember about him is that he was "socialist" and then the country goes to hell in a handbasket and everyone is like "shit we shouldve elected the socialist." cut to 4 years later as the rhizzone celebrates at the inauguration of president bob avakian


#627

filler posted:

https://revcom.us/a/659/bob-avakian_statement-on-the-immediate-critical-situation-en.html"Don't worry, we're keeping the signs. BEB now stands for 'Biden, Elect Biden'"


my favourite thing about this is the little Read Again links at the end of each section to help you more easily digest every last densely packed knowledge bomb

#628
I haven't seen anyone actually substantiate the idea that Trump has a significantly different political character than Biden, Obama, or Bush. He just tweets the stuff they already say in private, so I guess his impropriety means that the US left has to do everything it can to elect our polite fascists back into power
#629



critical support for the archlich Biden's masterplan plan to wound the Godhead itself, I guess
#630
2021 political cartoon:

God Himself writhing around on a heavenly cloud, he's fallen from his golden throne, it just hurts him so MUCH that there are NO GUNS left in ***AMERICA*** he can't fucking go on, God is going to fucking kill himself and it's your fault America,
#631
Karen Bass apparently passed over as VP. I'm beginning to think Joe Biden isn't committed to anti-colonial struggle.
#632
He chose the cop lady lol.
#633
should've chosen Trump as VP, the constitutional bar against holding multiple office would have automatically disqualified him

#634
trump: send your kids to school to die

biden/kamala: send your kids to school or die in prison

America Decides 2020!!
#635

dimashq posted:

He chose the cop lady lol.


biden is going to win

#636

tears posted:

dimashq posted:

He chose the cop lady lol.

biden is going to win


Well he's got the black cop vote sewn up I guess

#637
I don’t know, I think trump has created a political brand that feeds off calamity. If there’s a politician who can get re-elected with all this baggage it’s him. The media and internet can’t seem to properly grasp or symbolize or represent the changing dynamic in US electoral politics that trump inaugurated. What I see online and what I see and hear in person is totally incongruent. It’s weird, and all this reminds me of 2016 again, although Covid is such a big wrench that I’m pretty 50/50 on it. I think Biden winning is the funniest outcome but also sorta scarier too.
#638

dimashq posted:

all this reminds me of 2016 again, although Covid is such a big wrench that I’m pretty 50/50 on it.


this is still how i feel too tho i'd still bet on a trump win for a number of reasons not least of which is that the democrats are still focussed on winning the popular vote, which was not the problem last time even though they put up an incredibly unpopular candidate

#639
alphabet boys are preparing to blame Russia if Trump wins and blame China if Biden wins. should be fun
#640
remember in 2016 when the FBI said they were going to investigate Clinton's campaign the moment she won. lol